مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-04-21اقتصادي

احتمال خاموشی یک روز در هفته صنایع استان مرکزی در ایام پیک مصرف برق


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به گرمای هوا و مشکل تأمین برق از احتمال خاموشی یک روز در هفته صنایع در تابستان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، محمد اله داد در جلسه ای که با عنوان بررسی مسائل و مشکلات صنایع شهر صنعتی کاوه در دفتر محلی برگزار شد با بیان اینکه تابستان سختی را پیش رو داریم گفت: روز گذشته مصرف برق در شهر صنعتی کاوه رشد 19 درصدی نسبت به سال گذشته داشته که این افزایش آمار در استان نیز رخ داد.

وی با بیان اینکه علاوه بر کم آبی، گرمای زودرس نیز رخ داده گفت: همه این عوامل باعث افت ظرفیت تولید برق نیروگاه های برق آبی شده که این امر باعث خاموشی های کم سابقه ای در سال های اخیر خواهد شد.

اله داد با اشاره به اینکه در شهر صنعتی کاوه بیشترین تعداد ماینرهای غیرمجاز کشف شده است گفت: در ماه های اخیر مزارع استخراج ارز دیجیتال با ظرفیت های بالا در شهر صنعتی کاوه کشف شده است که همین موضوع الزام کنترل بیشتر را یادآوری می کند چراکه اگر این طور نباشد در شهر صنعتی کاوه و ساوه دچار مشکلات برق خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان افزود: با توجه به صحبت های انجام شده ممکن است برای عبور از پیک امسال نیاز به خاموشی یک روز در هفته صنایع باشد و علیرغم اینکه علاقه ای به خاموشی در صنایع نداریم اما باید مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال خاموشی یک روز در هفته صنایع استان مرکزی در ایام پیک مصرف برق

احتمال خاموشی یک روز در هفته صنایع استان مرکزی در ایام پیک مصرف برق