مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-04-21بين الملل

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی برای احتمال لغو انتخابات فلسطین


آماده باش در فرماندهی مرکزی رژیم صهیونیستی ظرف روزهای آتی با توجه به احتمال لغو انتخابات پارلمانی فلسطین، افزایش خواهد یافت.

- آماده باش در فرماندهی مرکزی رژیم صهیونیستی ظرف روزهای آتی با توجه به احتمال لغو انتخابات پارلمانی فلسطین، افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری واللا رژیم صهیونیستی در گزارشی نوشت، سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی هفته گذشته رایزنی هایی انجام داد و مسوولان نظامی با ارائه دلایل روشنی گفتند، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین وادار خواهد شد انتخابات پارلمانی را که قرار است 22 مه برگزار شود به تعویق اندازد.

در این گزارش آمده است که فرمانده بخش عملیات و فرماندهی مرکزی رژیم صهیونیستی منتظر اعلام تعویق انتخابات از سوی محمود عباس نماندند و اقدامات و واکنش های لازم در صورت وقوع درگیری و تنش ناشی از تعویق انتخابات را به آویو کوخاوی، رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی ارائه کردند.

براساس این گزارش، از ابتدای هفته آینده حالت آماده باش در فرماندهی مرکزی تشدید خواهد شد و کوخاوی با اقدامات لازم در صورت وقوع درگیری در میان ملت فلسطین و تظاهراتی که به دلیل ناامیدی این ملت در اثر تعویق انتخابات به عملیات خصمانه علیه رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد، موافقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی برای احتمال لغو انتخابات فلسطین

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی برای احتمال لغو انتخابات فلسطین