مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-04-21سياسي

دلیل استعفای خلیل آبادی از زبان خودش


علت استعفای من به خاطر حقوق مردم است البته سایر اعضای شورا نیز این حساسیت را دارند اما نوع نگرش ها متفاوت است و من که در شهرری زندگی می کنم بیشتر مشکلات برایم ملموس تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حسن خلیل آبادی رییس شورای اسلامی شهرستان ری عصر امروز در پنجاه و هشتمین جلسه این شورا ضمن گرامی داشت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این ماه، ماه بخشش و تعالی برای همگان خصوصاً مسلمانان است و امیدوارم در این ماه برای یکدیگر طلب خیر کنیم.

  وی با اشاره به سیر صعودی آمارهای مبتلایان به درمان به سختی در تلاش هستند تا به بیماران خدمت رسانی کنند.

رییس شورای اسلامی شهرستان ری با تأکید براینکه اصل مهم در درمان و بیماری، پیشگیری است، ادامه داد: از این رو تلاش برای واکسینه شدن مردم حائز اهمیت است و به نظر می رسد که بخش خصوصی باید در این زمینه ورود کند.

خلیل آبادی در ادامه به انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره و تصریح کرد: مسؤولان باید به فکر فراهم سازی زمینه های حضور مردم باشند و تنها در این حالت است که می توانیم امیدوار باشیم اکثریت مردم همچون گذشته در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه اگر به قانون و راه امام راحل(ره) اعتقاد داریم باید بدانیم پشتوانه نظام، مردم هستند، گفت: به هیچ عنوان از متخلفان محکوم دفاع نخواهم کرد، اما تقاضا دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل استعفای خلیل آبادی از زبان خودش

دلیل استعفای خلیل آبادی از زبان خودش