مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-04-21اقتصادي

مشهد تابستان سختی در تأمین آب دارد/ آب رسانی 60 روستای مشهد با تانکر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: با توجه به کاهش شدید حجم بارندگی ها و افت میزان ذخیره آب در منابع تأمین آب ازجمله سدها، چاه ها و قنات ها، کلان شهر مشهد امسال تابستان سختی را ازلحاظ تأمین آب پیش روی خود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آبفا مشهد ، حسین اسماعیلیان اظهار کرد: چنین وضعیتی  در طول 40 سال اخیر تجربه نشده است و درنتیجه آن به طورقطع با شرایطی خاص مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: متوسط بارندگی مشهد در سال آبی جاری حدود یک سوم بارندگی  سال گذشته است و با این  کاهش بارندگی و با توجه به ناپایداری منابع تأمین آب روستاها، تعداد روستاهای مشهد که به صورت  تانکری آب رسانی می شوند ممکن است به  60 روستا در تابستان امسال برسد.

  وی بیان کرد: از سال گذشته با طرح موضوع ادغام شرکت های آب فاضلاب شهری و روستایی،  اقدامات خوب و قابل توجهی در خصوص برطرف کردن مشکلات آب  79 روستای دارای شرایط حاد  نظیر حفر 19 حلقه چاه صورت گرفت و اگر این اقدامات انجام نمی شد با شرایط حادتری مواجه می شدیم.

اسماعیلیان ابراز کرد: گرمای هوا، کاهش بارندگی ها و ادامه موضوع  شیوع ویروس کرونا تأثیر قابل ملاحظه ای در افزایش میزان مصرف آب دارد و درمجموع در فروردین امسال، نسبت به مدت  مشابه سال قبل، میزان مصرف آب در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد تابستان سختی در تأمین آب دارد/ آب رسانی 60 روستای مشهد با تانکر

مشهد تابستان سختی در تأمین آب دارد/ آب رسانی 60 روستای مشهد با تانکر