مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-04-21فرهنگي

غزل افت نکرده، بلکه در حال طی مسیر است


شاعر زنجانی با اشاره به اینکه غزل نسبت به دوره منزوی افت نکرده است، گفت: مقایسه دو دوره مختلف اشتباه است و به عقیده بنده غزل افت نکرده بلکه در حال طی مسیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، برای بزرگداشت حسین منزوی شاعر زنجانی نخستین جایزه ملی دوسالانه غزل در سه بخش برگزار می شود.

نخستین بخش مربوط به کتاب مجموعه غزل چاپ شده از ابتدای سال 1396 تا 1398، بخش دوم مربوط به تک اثر (ارسال پنج اثر از سوی هر شرکت کننده) و بخش سوم در بخش پژوهش شامل پایان نامه و کتاب در حوزه نقد و بررسی غزل حسین منزوی است.

 استانداری زنجان، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مجمع انجمن های ادبی استان زنجان در برگزاری این برنامه ادبی همکاری دارند.

مهلت ارسال آثار تا 31 اردیبهشت ماه است و علاقه مندان می توانند کتاب و مجموعه غزل و پژوهش های چاپ شده را به دبیرخانه ارسال کنند.

طبق آمار اعلام شده تاکنون از 13 استان و همچنین چند کشور خارجی به این جشنواره اثر ارسال شده است که نشان از استقبال از برگزاری این جشنواره است.

غلامرضا طریقی یکی از شاعران کشور در ارتباط با برگزاری این جشنواره گفت: با توجه به جایگاهی که منزوی دارد، قطعا این رویداد با استقبال مواجه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزل افت نکرده، بلکه در حال طی مسیر است

غزل افت نکرده، بلکه در حال طی مسیر است