مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 20:002021-04-21فرهنگي

پشت جلدهایی که آدم را به گریه می اندازد!


اکبر اکسیر با اشاره به قیمت کتاب می گوید پشت جلد برخی از کتاب ها را که دیدم به گریه افتادم، آن چه مرا به گریه می اندازد، قیمت پشت جلد کتاب است، - اکبر اکسیر با اشاره به قیمت کتاب می گوید پشت جلد برخی از کتاب ها را که دیدم به گریه افتادم، آن چه مرا به گریه می اندازد، قیمت پشت جلد کتاب است، نه خود کتاب! این شاعر و طنزپرداز متولد سال 1332 در آستارا که مجموعه شعرهای در سوگ سپیداران ، بفرمایید بنشینید صندلی عزیز ، زنبورهای عسل دیابت گرفته اند ، پسته لال سکوت دندان شکن است ، ملخ های حاصلخیز ، ما کو تا اونا شیم و مارمولک های هاچ بک را در کارنامه ادبی خود دارد، در گفت وگو با ایسنا درباره کتاب هایی که خوانده، مطالبی را گاه به طنز و گاه به جد بیان کرد.

مشروح این گفت وگو در ادامه می آید: آخرین کتابی که مطالعه کرده اید، کدام کتاب بوده است؟ برخی از دوستان به من گفتند در عید کتاب هدیه بدهید، من گفتم توراخدا تعطیلی عید را با کتاب خراب نکنید.

اگر من بخواهم جدی بگویم، بحث کلیشه ای می شود.

اجازه دهید بگوییم در این ایام کرونایی که مردم به خانه نشینی عادت کرده اند باید این فرهنگ جا بیفتد که مردان، به ویژه هنرمندان، نویسندگان و شاعران در خانه بنشینند و به همسر خود کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت جلدهایی که آدم را به گریه می اندازد!

پشت جلدهایی که آدم را به گریه می اندازد!