مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-04-22سياسي

نابغه علمی که شهادت را به سفر اروپا ترجیح داد


نابغه علمی گیلانی که قصد داشت جهت ادامه تحصیل به خارج اعزام شود، از تصمیم خود منصرف شد به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و برای دفاع از ملت جان شیرین خود را تقدیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهید کامران حلوایی در چهارم فروردین ماه 1340 در خانواده ای مؤمن و مذهبی اما ازنظر مالی متوسط در شهرستان آستانه اشرفیه دیده به جهان گشود.

 او با توجه به اینکه در هنگام کودکی اش وضعیت اقتصادی خانواده بسیار ضعیف بود و پدرش لباس فروش دوره گرد بود در کار روزانه پدر به او کمک می کرد و به نوعی کمک خرج خانواده بود.

کامران  تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دوران متوسطه  خود را در دبیرستان بوعلی سینا شهرستان آستانه اشرفیه با موفقیت پشت سر گذاشت و از همان دوران کودکی پایش به مجالس و محافل مذهبی باز شد و پس از مدتی خود یکی از گردانندگان این گونه کلاس ها شد.

کامران با شرکت در جلسات قرآنی و معارف اسلامی و آشنایی با روحانیون برجسته شهر ازجمله دکتر آیت الله ضیایی (ره) به رشد معنوی و علمی قابل توجه ای دست یافت که در بین هم سن های خود نمونه بود.

از آنجایی که دوران آخر متوسطه این شهید با اوج گیری مبارزات مردمی علیه ر‍رژیم مستبد پهلوی بود وی به همراه چند تن از نوجوانان هم سن و سال خود در راهپیمایی ها و تظاهرات شرکت می کرد و شب ها نیز به توزیع و پخش پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابغه علمی که شهادت را به سفر اروپا ترجیح داد

نابغه علمی که شهادت را به سفر اروپا ترجیح داد