مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-04-22پزشكي

افزایش مبتلایان کرونا در قصرشیرین هشداری برای مراقبت همگانی بیشتر


رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا طی یک ماه سپری شده از سال جاری برابر نصف تعداد بیماران از آغاز شیوع بیماری در شهرستان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا منصوری امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: هم اکنون کشور و استان درگیر پیک چهارم بیماری کرونا شده که این موج جدید بدون شک نشأت گرفته از مسافرت ها و دید و بازدیدهای نوروزی است.

وی ادامه داد: قصرشیرین هم در این ایام شهرستانی مسافرپذیر بود و با توجه به اینکه محدودیت کرونایی هم اعمال نشد تعداد زیادی مسافر نوروزی وارد شدند که این مسئله سبب افزایش تجمعات و دور همی ها اقوامی شد و متاسفانه تعداد زیادی از همشهریان به بیماری کرونا مبتلا شدند به گونه ای که تعداد بیماران مبتلا طی یک ماه سپری شده از سال جاری برابر نصف تعداد بیماران از آغاز شیوع بیماری در شهرستان بوده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین به وضعیت نارنجی شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: محدودیت های شغلی برای گروه های 2، 3 و چهار در سطح شهرستان اعمال می شود همه ادارات پای کار هستند.

وی اشاره ای به افزایش مبتلایان داشت و از مردم خواست همانگونه که تاکنون همکاری داشته اند این همکاری را ادامه دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبتلایان کرونا در قصرشیرین هشداری برای مراقبت همگانی بیشتر

افزایش مبتلایان کرونا در قصرشیرین هشداری برای مراقبت همگانی بیشتر