مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-04-22ورزشي

تراکتور در قواره ی یک تورنومنت آسیایی بسته نشده بود


عملکرد تراکتور در این سه بازی بسیار خوب بود اما متاسفانه این تیم در ابتدای فصل در قواره ی یک تورنومنت آسیایی بسته نشده بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یک کارشناس فوتبال گفت: عملکرد تراکتور در این سه بازی بسیار خوب بود اما متاسفانه این تیم در ابتدای فصل در قواره ی یک تورنومنت آسیایی بسته نشده بود.

سجاد حسین زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قبل از اعزام تیم تراکتور به بازی های لیگ قهرمانان آسیا، نگرانی هایی وجود داشت و وضعیت تیم خوب نبود و شاید اکثر کارشناسان و هوادارن این تیم را زنگ تفریح تیم های آسیایی می دانستند که خوشبختانه نمایش این تیم در بازی نخست نشان داد این تیم عملکرد خوبی دارد.

وی ادامه داد: هرچند نتیجه ی بازی مقابل پاختاکور می توانست به پیروزی تراکتور ختم شود، اما عملکرد کادر فنی تیم در آن بازی بسیار خوب و موثر بود.

وی با بیان اینکه عملکرد کادر فنی مانند چاقوی دو لبه است، اضافه کرد: کادر فنی یک تیم می تواند هم در بازیکنانش انگیزه ایجاد کرده و بار روانی مسابقات را کاهش دهد و هم می تواند با رفتارهای نامناسب تمرکز تیم را بهم زند که خوشبختانه شاهد هستیم به لحاظ روحی، روانی و انگیزشی به خوبی بر روی بازیکنان کار شده است و حتی در بین بازیکنان جوان و کم تجربه نیز نشانه ای از عدم تعادل روحی و روانی دیده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور در قواره ی یک تورنومنت آسیایی بسته نشده بود

تراکتور در قواره ی یک تورنومنت آسیایی بسته نشده بود