مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-22اقتصادي

کاهش 10 درصدی تعداد مشترکان الگوی پرمصرف برق در تبریز


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تشریح اهداف کمّی طرح برق امید در سال 1400، گفت: طبق اهداف این طرح، کاهش 10 درصدی تعداد مشترکان پرمصرف در بازه ی زمانی پیک بار را در برنامه ی کاری خود داریم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تشریح اهداف کمّی طرح برق امید در سال 1400، گفت: طبق اهداف این طرح، کاهش 10 درصدی تعداد مشترکان پرمصرف در بازه ی زمانی پیک بار را در برنامه ی کاری خود داریم.

عادل کاظمی با بیان این که طرح برق امید از سال گذشته آغاز شده و هدف آن بهبود الگوی مصرف در بخش خانگی است، افزود: به منظور استفاده ی حداکثری از ظرفیت برق امید در کاهش پیک بار سال 1400، اهداف کمّی برق امید برای کاهش پیک بار سال جاری و نحوه ی محاسبه ی آن مشخص شده است.

وی ادامه داد: براین اساس کاهش 10 درصدی تعداد قبوض صادره در الگوی پرمصرف در بازه ی زمانی پیک بار از ابتدای تیرماه تا پایان مهرماه و انتقال آن به الگوهای کم مصرف و خوش مصرف در مقایسه با دوره ی مشابه سال قبل، هدف اصلی برق امید است.

وی به نحوه ی محاسبه ی شاخص ارزیابی الگوی مصرف در سال جاری اشاره کرد و گفت: به منظور ارزیابی عملکرد، کلیه ی قبوض صادره که تاریخ قرائتشان متعلق به زمان پیک بار تابستان باشد در سه الگوی کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تفکیک شده و پس از مقایسه با مصرف آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 درصدی تعداد مشترکان الگوی پرمصرف برق در تبریز

کاهش 10 درصدی تعداد مشترکان الگوی پرمصرف برق در تبریز