مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-22سياسي

جلوه ای از اخلاص سردار حجازی در افطاری فرماندهان


حجازی در عین حال همواره ای چهره ای با اخلاق حسنه بود و لبخند همواره بر لبان این فرمانده نقش بسته بود؛ لبخندی که ظاهراً با الزامات فعالیت نظامی هم خوانی نداشت اما او میان این دو پیوند زده بود و بدین ترتیب بر قلب سربازانش فرماندهی می کرد.

- سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در دوران حیاتش همواره جزو نیروهای مخلص بود که اگرچه کوشش های وسیعی برای تامین امنیت و افزایش اقتدار ایران در مقاطع مختلف انجام داده بود اما همواره با فروتنی در صحنه حاضر بود و جلوه ای از اخلاص او در افطاری فرماندهان سپاه پاسداران نیز به ثبت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ دفاع مقدس بستر ظهور و کشف جوانان مخلصی بود که چه در قامت سرباز و چه در قامت فرمانده علاوه بر کفایت خود، نمود اخلاقی یک انسان مخلص را به نمایش می گذاشتند.

سردار سید محمد حجازی یکی از این فرماندهان بود که تا روز 29 فروردین که به یاران شهیدش پیوست، همواره به عنوان یک چهره موثر و خستگی ناپذیر برای افزایش امنیت و اقتدار ایران از هیچ کوششی فروگذار نکرد و محصول تلاش های او در آینده بیش از پیش ثمر خواهد داد.

حجازی در عین حال همواره ای چهره ای با اخلاق حسنه بود و لبخند همواره بر لبان این فرمانده نقش بسته بود؛ لبخندی که ظاهراً با الزامات فعالیت نظامی هم خوانی نداشت اما او میان این دو پیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه ای از اخلاص سردار حجازی در افطاری فرماندهان

جلوه ای از اخلاص سردار حجازی در افطاری فرماندهان