مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-22سياسي

بسیج نیرویی کارآمد و همیشه در صحنه میدان های سخت و دشوار است


بسیج نیرویی کارآمد، فعال و همیشه در صحنه میدان های سخت و دشوار جامعه است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: بسیج نیرویی کارآمد، فعال و همیشه در صحنه میدان های سخت و دشوار جامعه است.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بر سبز پوشان عرصه شجاعت و پایداری، سپاه را مولود انقلاب برشمرد و اظهار کرد: سپاه و بسیج به عنوان نیروهای کارآمد و فعال جامعه در تمام صحنه های انقلاب حضور فعال داشته و در تمامی روزهای سخت و دشوار در کنار مردم بوده اند.

وی افزود: سپاه همواره مقتدرانه در حفظ و حراست از آرمان ها و اهداف نظام، اسلام همیشه در مقابل تمام توطئه های دشمنان ایستاده و توطئه های آن ها را نقش بر آب کرده و خواهد کرد.

وی بسیج را متشکل از مخلص ترین، پاکدست ترین، پاکدامن ترین، کارآمدترین افراد جامعه برشمرد و گفت: استفاده از این افراد با روحیه جهادی در عرصه های مختلف علمی، صنعتی، فرهنگی، حل مشکل جامعه و غیره می تواند در توسعه و پیشرفت جامعه کارساز باشد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر افزود: سپاه و بسیج از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا تاکنون در کنار مردم و کادر درمانی خدمات چشمگیری انجام داده و همچنان با قدرت تا ریشه کنی کامل این بیماری در کنار مردم و کادر درمانی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج نیرویی کارآمد و همیشه در صحنه میدان های سخت و دشوار است

بسیج نیرویی کارآمد و همیشه در صحنه میدان های سخت و دشوار است