مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-22اقتصادي

آمار بالای اظهار نامه های گمرکی در گمرک آستارا


مدیر کل گمرک آستارا با اشاره به ایجاد ترافیک در محوطه این گمرک، گفت: عملیات محوطه سازی، احداث باسکول های جدید و آمار بالای اظهارنامه های گمرکی از مهم ترین دلایل این ترافیک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کریم رسولی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست بررسی موانع و رفع مشکلات حوزه صادرات در اداره کل گمرک مرزی بندر آستارا برگزار شد، اظهار کرد: عملیات محوطه سازی، احداث باسکول های جدید و همچنین آمار بالای اظهارنامه های گمرکی در زمینه صادرات و ورود موقت باعث ایجاد ترافیک در محوطه گمرک آستارا شده است.

وی با اشاره به انجام فعالیت های گمرکی در گمرک آستارا با سرعت مطلوب و فعالیت سه شیفت در اداره کل گمرک آستارا، افزود: موضوعات مرتبط با حوزه گمرک و مشکلات مطرح شده در حال رفع است.

مدیر کل گمرک آستارا ادامه داد: روند ظرفیت خدمات دهی این اداره کل با وجود همه موانع اعم از مشکلات منابع انسانی و محوطه سازی رو به پیشرفت است.

لازم به ذکر است؛ اعضای انجمن صادرکنندگان کالا حاضر در این نشست خواستار رایزنی مسئولین ذیربط با طرف آذری به جهت تسریع در پذیرش و افزایش حجم پذیرش کامیون های صادراتی ایرانی از جانب جمهوری آذربایجان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بالای اظهار نامه های گمرکی در گمرک آستارا

آمار بالای اظهار نامه های گمرکی در گمرک آستارا