مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-22سياسي

مرگ مطبوعات ایران در حال رقم خوردن است


رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور با تاکید براینکه نمایندگان مجلس نباید نسبت به رسانه ها بی تفاوت باشند، گفت: متاسفانه مرگ مطبوعات در حال رقم خوردن است.

- ساسان شیخی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور خواستار اصلاح بخشنامه توزیع آگهی های دولتی مبنی بر عدم انتشار در مطبوعات تاکید کرد لذا انتظار داریم نمایندگان مجلس مازندران نسبت به رسانه ها بی تفاوت نباشند.

شیخی اظهار داشت: در چند ماه گذشته دولت مصوبه ای داشت که در فرایند توزیع آگهی های دولتی در روزنامه ها چاپ نشود که با اعتراض های گسترده اهالی رسانه کشور روبرو و در اولین جلسه هیئت دولت ماده 14 مصوبه دولت در مورد موضوع فوق اصلاح و ادارات همچون گذشته الزام به توزیع آگهی ها به روزنامه ها شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته در نامه ای به دولت اصلاح ماده 14 را نپذیرفت و اعلام کرد باید همان بند قبلی که عدم انتشار آگهی های دولتی در روزنامه ها است پابرجا باشد که این موضوع قطعاً مرگ روزنامه ها در ایران را در پی دارد.

شیخی بیان داشت: انتظار ما، مدیران روزنامه های استان مازندران و سرپرستان روزنامه ها و همچنین مدیران هفته نامه ها از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این است در دفاع از نشریات مکتوب ورود کنند و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ مطبوعات ایران در حال رقم خوردن است

مرگ مطبوعات ایران در حال رقم خوردن است