مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-22اقتصادي

اولویت تعزیرات حکومتی قزوین برای رسیدگی به تخلفات چیست؟


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: اولویت های این سازمان برای رسیدگی به تخلفات تغییر کرده و با هرگونه سوء استفاده های احتمالی خصوصاً در حوزه کالاهای اساسی برخورد جدی می کنیم و به گرانفروشان، - ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: اولویت های این سازمان برای رسیدگی به تخلفات تغییر کرده و با هرگونه سوء استفاده های احتمالی خصوصاً در حوزه کالاهای اساسی برخورد جدی می کنیم و به گرانفروشان، احتکار کنندگان و متخلفین هشدار می دهیم.

هوشنگ محمدی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به مردم شریف استان عملکرد تعزیرات حکومتی استان قزوین را در فروردین ماه تشریح کرد و گفت: در این مدت تعداد 606 پرونده در حوزه کالا و خدمات، 78 پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و 94 پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی گفت: همچنان بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی، کم فروشی عدم صدور و ارائه فاکتور است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به سیگار، کالاهای اساسی و البسه بوده و مبلغ ریالی محکومیت متخلفین تا پایان فروردین بیش از 39 میلیارد ریال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت تعزیرات حکومتی قزوین برای رسیدگی به تخلفات چیست؟

اولویت تعزیرات حکومتی قزوین برای رسیدگی به تخلفات چیست؟