مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-22سياسي

اطاله دادرسی، مراجعانِ دستگاه قضایی را با مشکلات متعدد مواجه کرده است


اطاله دادرسی به عنوان یک ابرچالش مطرح شده که مراجعان به دستگاه قضایی و سیستم قضایی را با مشکلات متعددی مواجه کرده است.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: اطاله دادرسی به عنوان یک ابرچالش مطرح شده که مراجعان به دستگاه قضایی و سیستم قضایی را با مشکلات متعددی مواجه کرده است.

یدالله موحد در مراسم افتتاحیه کانون داوری دادگستری کل استان کرمان با اشاره به این مطلب که یکی از ارکان سند تحول قوه قضاییه مبتنی بر شناسایی چالش های پیش روی دستگاه قضایی است، افزود: در این زمینه اطاله دادرسی به عنوان یک ابرچالش مطرح شده که مراجعان به دستگاه قضایی و سیستم قضایی را با مشکلات متعددی مواجه کرده است.

وی با تاکید بر این مطلب که کثرت ورودی پرونده ها به مراجع قضایی یکی از دلایل اطاله دادرسی به شمار می رود که در کیفیت و سرعت رسیدگی به پرونده ها نیز تاثیرگذار است، عنوان کرد: قوه قضاییه به دنبال ایجاد تحول اساسی در رویه های رسیدگی قضایی به منظور کاهش چالش های این قوه است و در این رابطه باید به جایگاهی برسد که پرونده ها در زمان معقول رسیدگی شده و حکم مقتضی صادر شود.

موحد در استان کرمان با تاکید بر اینکه قوه قضاییه به منظور رسیدگی سریع و دقیق به دعاوی و اختلافات به دنبال روش های جایگزین رسیدگی به و استفاده از ظرفیت نهادهای مدنی است، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطاله دادرسی، مراجعانِ دستگاه قضایی را با مشکلات متعدد مواجه کرده است

اطاله دادرسی، مراجعانِ دستگاه قضایی را با مشکلات متعدد مواجه کرده است