مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-22سياسي

تاج زاده به جای نامه نگاری، سرنوشت صدام را بخواند


ممکن است افرادی بخواهند در قانون انتخابات تغییر و یا اصلاحاتی بدهند، این ساز و کار مشخص خود را دارد و بایستی تغییر در قانون انتخابات و روابط انتخاباتی باید راهکار و ساز و کار قانونی اش طی شود.

- محمدصادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پیرو اظهارات مصطفی تاج زاده که ها می کنند باید مخاطب نامه نگاری شان، کسانی باشند که تحریم ها را وضع کرده اند.

وی افزود: کسی در داخل کشور تحریم ها را ایجاد نکرده است که مثلا افراد بخواهند با نامه نگاری به یک شخصیت ، آن ها را لغو کنند.

دوستان هم جناح آقای تاج زاده با شعار رفع تحریم وارد شدند و با آزادی عمل مذاکره کردند و نتیجه اش فروپاشی اقتصاد کشور و به بن بست رسیدن معیشت مردم بود.

کوشکی گفت: فراموش نکنید کسانی که در دنیا مانند آمریکا یا اروپایی ها تحریم ها را وضع می کنند، تحریم ها را برای رفع کردن، وضع نمی کنند بلکه از آن ها به عنوان ابزار فشار استفاده می کنند و این ابزار اعمال قدرت و فشار را در دست خودشان نگه می دارند.

وی افزود: ممکن است برخی اطلاعات دقیق از مسائل بین المللی نداشته باشند و خیال کنند تحریم ها یک اتفاقی است که امروز وضع می شود و مثلا سال دیگر می تواند لغو شود؛ اصلا اینطور نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج زاده به جای نامه نگاری، سرنوشت صدام را بخواند

تاج زاده به جای نامه نگاری، سرنوشت صدام را بخواند