مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-22سياسي

نداشتن نقش اساسی گردشگری در اتاق بازرگانی بی توجهی به گردشگری است


رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی ظرفیت اتاق بازرگانی را ظرفیتی مناسب و موتور محرک بخش خصوصی خواند و نداشتن نقش اساسی گردشگری در اتاق بازرگانی را نوعی بی توجهی به این صنعت درآمدزا و ارزآور در کشور دانست.

- ایسنا/یزد رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی ظرفیت اتاق بازرگانی را ظرفیتی مناسب و موتور محرک بخش خصوصی خواند و نداشتن نقش اساسی گردشگری در اتاق بازرگانی را نوعی بی توجهی به این صنعت درآمدزا و ارزآور در کشور دانست.

محمدرضا دشتی اردکانی در گفت وگو با ایسنا راه برون رفت از مشکلات کشور را پیاده سازی اصل 44 قانون اساسی اعلام کرد و گفت: موفقیت کشورهای پیشرفته دنیا با توجه به بخش خصوصی و واگذار کردن کارها به دست مردم اتفاق می افتد.

وی با بیان این که بخش خصوصی اهرم پیشبرنده اقتصاد کشور به شمار می رود، تصریح کرد: توجه به ظرفیت بخش خصوصی در حوزه اقتصاد غیرقابل انکار است و نباید عرصه بر بخش خصوصی تنگ گرفته شده یا این ظرفیت نادیده گرفته شود.

این مسئول با بیان این که دولت باید زمینه فعالیت بیش از پیش بخش خصوصی را فراهم کند، به جای خالی اعداد و ارقام مربوط به صنعت گردشگری در امار درامدی کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه در حالی که گردشگری جزو بخش های مهم اقتصادی کشور محسوب می‎شود، هنوز مورد توجه قرار نگرفته و جزو اعداد ارق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن نقش اساسی گردشگری در اتاق بازرگانی بی توجهی به گردشگری است

نداشتن نقش اساسی گردشگری در اتاق بازرگانی بی توجهی به گردشگری است