مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-04-22بين الملل

کدام سناریو مذاکرات وین را تهدید می کند؟


کارشناس مسائل آمریکا در گفتگویی به ارزیابی مذاکرات برجامی وین که در روزهای اخیر برگزار شد پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، امیرعلی ابوالفتح در ارزیابی مذاکرات صورت گرفته گفت: این مذاکرات نسبت به موضوعی که مورد بحث قرار گرفته و با توجه به اختلافاتی که بین طرفین است و ذی نفع های مستقیم و غیر مستقیم این موضوع، خیلی طولانی نشده به نظر من هنوز هم جای کار زیادی دارد.

بنابراین نباید انتظار داشت که با یک نشست و برخاست و چند دیدار و گفتگو مساله حل و فصل شود و از این نظر راه دشوار و طولانی مدتی در پیش خواهد بود و همچنان باید صبر کرد تا طرفین به یک نتیجه برسند.

چون همانطور که گفتم مساله بسیار وسیع و موضوعات بسیار زیادی چه مربوط به خود مساله هسته ای و چه مسائل حاشیه ای مطرح است که کار را خیلی پیچیده کرده است.

این کارشناس در خصوص تفاوت گفتگوهای جدید با هفته های گذشته با توجه به تروریسم هسته ای اسراییل علیه نطنز گفت: آنچه مسلم است اینکه هم ایران و هم آمریکا مصمم هستند تا راه حلی برای مشکلات پیدا کنند.

همین که ایران بعد از آن حمله خرابکارانه به نطنز که اسراییل مسئولیتش را قبول کرده به مذاکره ادامه می دهد و همین که واشنگتن هم با شروع غنی سازی شصت درصدی از سوی ما در گفتگو ها حضور دارد، نشان دهنده این است که این اراده وجود دارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام سناریو مذاکرات وین را تهدید می کند؟

کدام سناریو مذاکرات وین را تهدید می کند؟