مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-04-22اقتصادي

بزرگ ترین زمین چمن در خلخال با پیشرفت 25 درصد در حال اجراست


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تنها زمین چمن مصنوعی شهرستان خلخال در مساحت 8 هزار متر مربع با پیشرفت فیزیکی 25 درصد در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: عملیات زیرسازی زمین چمن فوتبال شهر خلخال به عنوان بزرگ ترین و تنها زمین چمن مصنوعی این شهر در فصل کاری حاضر با جدیت توسط پیمانکاران پیگیری می شود که این پروژه با هزینه کرد 1 میلیارد و 300 میلیون تومان از پیشرفت 25 درصدی برخوردار است.

وی کل مساحت این زمین چمن را 8 هزار متر مربع عنوان و اضافه کرد: کل اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه در حدود 50 میلیارد ریال است که با رایزنی های آینده و جذب اعتبارات کافی در صدد تکمیل عملیات زیرسازی و بهره برداری از این پروژه هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین به بازسازی برخی مکان های استادیوم پوریای ولی خلخال اشاره کرد و گفت: پروژه پیست دوومیدانی شهر خلخال نیز در دست بازسازی و بهسازی است.

انوشیروانی در خصوص زورخانه شهر خلخال نیز یادآور شد: زورخانه شهر خلخال در مساحت 650 متر مربع در داخل شهر در حال اجراست که سعی خواهم داشت تا پایان سال با تخصیص اعتبارات لازم به این پروژه شاهد افتتاح زورخانه خلخال باشیم.

وی ظرفیت ورزشی خلخال را خوب ارزیابی و تصریح کرد: رشته های ورزشی مختلفی در شهر خلخال در حال حاضر فعال هستند که ورزشکاران زیادی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین زمین چمن در خلخال با پیشرفت 25 درصد در حال اجراست

بزرگ ترین زمین چمن در خلخال با پیشرفت 25 درصد در حال اجراست