مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-04-22سياسي

بهبود شاخص توسعه انسانی از مولفه های مورد توجه در سند آمایش است


استاندار گیلان ارتقاء و بهبود شاخص توسعه انسانی را از مولفه های مورد توجه در سند آمایش اجتماعی و فرهنگی استان عنوان کرد و گفت: لازم است برای نیل به رشد و توسعه، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان ارتقاء و بهبود شاخص توسعه انسانی را از مولفه های مورد توجه در سند آمایش اجتماعی و فرهنگی استان عنوان کرد و گفت: لازم است برای نیل به رشد و توسعه، از ظرفیت جمعیت جوان و نیروهای کارآمد برای نیل به رشد و توسعه، بیشتر استفاده شود.

ارسلان زارع امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان با بیان اینکه تمامی راهبردها، رویکردها و برنامه های اجرایی در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و کالبدی در قالب سند آمایش تدوین شده، اظهار کرد: این مهم به عنوان یک سند بالادستی مدنظر است و اهداف توسعه ملی و جهت گیری های آن نیز در سطوح استانی و فرا استانی تعریف می شود.

وی افزود: یکی از مهمترین مولفه های مورد توجه در این سند، ارتقاء و بهبود شاخص توسعه انسانی است که برای نیل به آن، مسئله جمعیت و سرمایه های اجتماعی اهمیت زیادی دارد.

استاندار گیلان، جمعیت را از جمله مولفه های رشد اقتصادی خواند و این موضوع را وابسته به کیفیت آن، توزیع جمعیتی مناسب و زیرساخت های هدفمند عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود شاخص توسعه انسانی از مولفه های مورد توجه در سند آمایش است

بهبود شاخص توسعه انسانی از مولفه های مورد توجه در سند آمایش است