مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-22سياسي

اولین اقدام فراگیر سال 1400در استان اردبیل برگزار شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از اجرای اولین اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع در سال 1400 و با محوریت عبور از پیک تابستان در سطح استان خبر داد.

- حسین قدیمی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: اهداف این اقدام فراگیررا اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع ،کاهش تلفات شبکه ،کاهش پیک و حفظ آمادگی همکاران برای مقابله با بحران ها برشمرد .

وی افزود: این اقدام فراگیر همزمان با سراسر کشور، با حضور 105 نفر از همکاران در قالب 44 اکیپ عملیاتی، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و نظارت گروه ایمنی در استان اردبیل در حال برگزاری می باشد .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ادامه اقدامات اجرایی امروز همکاران را در سطح استان تعدیل روشنایی معابر درون شهری و بین شهری، جمع آوری برق های غیر مجاز ، مقابله با دستگاههای استخراج رمز ارز غیر مجاز و هم چنین اصلاح ضعف برق مناطق از جمله منطقه سینا در شهر اردبیل بیان کرد.

قدیمی گفت: در منطقه سینا با تعدیل فیدرهای فشار ضعیف و خروج 2 فیدر فشار ضعیف، هم در سطح فشار متوسط و هم در سطح فشار ضعیف تعدیل بار انجام خواهیم داد و ضعف برق منطقه رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اقدام فراگیر سال 1400در استان اردبیل برگزار شد

اولین اقدام فراگیر سال 1400در استان اردبیل برگزار شد