مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-04-22اقتصادي

تولید گوشت مرغ در کشور یک میلیون تن افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرتضی رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران در عرصه صنعت مرغداری، - معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی از اجرا طرح های توسعه ای در حوزه صنعت مرغداری خبر داد و گفت: تولید گوشت مرغ با افزایش یک میلیون تنی از 1.

6 میلیون تن به بیش از 2.

6 میلیون تن در سال رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرتضی رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران در عرصه صنعت مرغداری، صنعت دام و طیور بعد از صنعت نفت در عرصه سرمایه گذاری را دومین صنعت دانست و اظهار داشت: صنعت دام و طیور با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود و این درحالی است که در ایجاد و راه اندازی صنایع حوزه نفت اعتبارات دولتی بیشتر نقش دارد.

وی، با اشاره به تولیدات محصولات حوزه طیور و دام از افزایش یک میلیون تنی گوشت مرغ خبر داد و بیان کرد: تولید گوشت مرغ در 8 سال گذشته بیش از یک میلیون تن افزایش یافت و از 1.

6 میلیون تن در سال 1392 به 2.

6 میلیون تن در سال گذشته رسید.

معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تولید تخم مرغ در کشور تصریح کرد: میزان تولید تخم مرغ کشور به عنوان یکی از ارزان ترین منابع تامین پروتیین در سال گذشته به یک میلیون و 80 هزار تن افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید گوشت مرغ در کشور یک میلیون تن افزایش یافت

تولید گوشت مرغ در کشور یک میلیون تن افزایش یافت