مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-04-22ورزشي

«پاس» در برزخ بلاتکلیفی/ دستگاه ورزش در تعطیلات کرونایی


شرایط قهرمان آسیا آنقدر خراب است که پاسی ها در برزخ بلاتکلیفی گیر کرده اند و عدم حمایت دستگاه ورزش صدایشان را درآورده و طبق معمول نیز دستگاه ورزش استان در تعطیلات محض کرونایی فرو رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پس از تغییر و تحول گسترده در فنی جدید و همچنین تعداد بازیکنان تازه وارد، خوشبختانه دو برد متوالی در کارنامه خود ثبت کردند و شرایط کمی به سود پاس تغییر کرد.

اما انگار عدم توجه به تیم پاس و رها شدن آن توسط مسئولان استان به حال خود، سبب شد تا امیر عظیمی مدیرعامل این روزهای سبزقباهای هگمتانه بار دیگر استعفای خود را رسماً اعلام کند.

هرچند این استعفا از سوی مسئولان و تصمیم گیران اصلی تیم پاس رد شد و قرار است بار دیگر عظیمی در نقش عابربانک به فعالیت خودش بپردازد و طبق معمول، وی در بزرخ بلاتکلیفی قرار بگیرد.

عظیمی در این وانفسای اقتصادی حاکم بر جامعه از جیب شخصی برای تیمی خرج می‎کند که هیچ عایدی برایش ندارد تا چراغ خانه پاس روشن بماند و این تیم را از خطر انحلال نجات دهد.

گویا روابط مدیرعامل فعلی پاس با دستگاه ورزش استان حسابی تیره و تار شده و شرایط بدجور قمر در عقرب است و عدم پایبندی به تعهدات ورزشی‎‏ها به عظیمی سبب این مناقشه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پاس» در برزخ بلاتکلیفی/ دستگاه ورزش در تعطیلات کرونایی

«پاس» در برزخ بلاتکلیفی/ دستگاه ورزش در تعطیلات کرونایی