مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 14:102021-04-22سياسي

میزگرد تخصصی«بررسی سیاست های فرهنگی و اجتماعی در مدیریت کلانشهر اراک»


میزگرد«بررسی سیاست های فرهنگی و اجتماعی در مدیریت کلانشهر اراک» با حضور رییس شورای شهر، سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اراک و جمعی از صاحب نظران فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

- اراک- میزگرد بررسی سیاست های فرهنگی و اجتماعی در مدیریت کلانشهر اراک با حضور رییس شورای شهر، سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اراک و جمعی از صاحب نظران فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میزگرد تخصصی بررسی سیاست های فرهنگی و اجتماعی در مدیریت کلانشهر اراک با تکیه بر توسعه فرهنگی و اجتماعی و بررسی سند چشم انداز بیست ساله و منشور فرهنگی و اجتماعی کلانشهر اراک برگزار شد.

در این میزگرد تخصصی مرتضی سورانه، رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک، اکبر رضایی، سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اراک، محسن مرادی دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان مرکزی، احسان منصوری نویسنده و فعال فرهنگی، و محمد قربانی فعال رسانه ای و مدیر مرکز فضای مجازی سراج در استان مرکزی در مورد آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی کلانشهر اراک، اهمیت مبناها و پیوست های فرهنگی و اجتماعی در برنامه ریزی شهری اراک و … به بیان دیدگاه های خود پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزگرد تخصصی«بررسی سیاست های فرهنگی و اجتماعی در مدیریت کلانشهر اراک»

میزگرد تخصصی«بررسی سیاست های فرهنگی و اجتماعی در مدیریت کلانشهر اراک»