مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-04-23سياسي

پروژه های مرتبط با سند راهبردی قرآن و سلامت اولویت بندی می شوند


کمیته ای با حضور نمایندگان تام الاختیار سه معاونت وزارت بهداشت، دفتر طب ایرانی جهت تایید و اولویت بندی طرح ها و پروژه های مرتبط با سند راهبردی قرآن و سلامت تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست بررسی اولویت های علمی و اجرایی تحقق اهداف سند راهبردی توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت، با حضور دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دکتر علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت و مدیران مربوطه برگزار شد.

در این نشست دکترسیماسادات لاری نایب رییس و دبیر کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت گفت: این کمیسیون یکی از کمیسیون های چهارگانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی است که پیشبرد امور آن با بهره گیری از ظرفیت های صاحب نظران و اساتید وزارت بهداشت و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی میسر خواهد بود.

وی افزود: معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به عنوان دبیرخانه این کمیسیون، تحقق اهداف سند راهبردی توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت را نیازمند ارتباط همه جانبه و مشارکت بیش از پیش بخش های مرتبط وزارت بهداشت از جمله معاونت های آموزشی،تحقیقات و فناوری و نیز دفتر طب ایرانی می داند تا با تبیین و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های مرتبط با سند راهبردی قرآن و سلامت اولویت بندی می شوند

پروژه های مرتبط با سند راهبردی قرآن و سلامت اولویت بندی می شوند