مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-04-23سياسي

شروط محسن هاشمی برای حضور احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد نمازی درباره اظهارات محمد عطریانفر درباره حمایت حزب کارگزاران از نامزدی محمد جواد ظریف، گفت: در پیگیری هایی که در این باره کردم به مستندی نرسیدم که نشان دهد این موضوع در شورای مرکزی حزب کارگزاران به تصویب رسیده .

- عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران، درباره حضور احتمالی محسن هاشمی در انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری، گفت: ظاهرا هاشمی برای حضور در انتخابات دو شرط اطمینان از احراز صلاحیت و معرفی به عنوان گزینه جبهه اصلاحات را مطرح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد نمازی درباره اظهارات محمد عطریانفر درباره حمایت حزب کارگزاران از نامزدی محمد جواد ظریف، گفت: در پیگیری هایی که در این باره کردم به مستندی نرسیدم که نشان دهد این موضوع در شورای مرکزی حزب کارگزاران به تصویب رسیده باشد البته دور از ذهن نیست که موضوع نامزدی احتمالی ظریف مورد بررسی قرار گیرد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران افزود: یکی از رسانه ها به نقل از من مصاحبه ای درباره حمایت از نامزدی ظریف از سوی حزب کارگزاران منتشر کرد که از این موضوع بسیار تعجب کردم اگر چه این موضوع را تکذیب نمی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط محسن هاشمی برای حضور احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری

شروط محسن هاشمی برای حضور احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری