مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-23سياسي

ثبت جهانی مجموعه تاریخی بسطام پیگیری شود


ثبت جهانی مجموعه تاریخی بسطام پیگیری و انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بسطام، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی رضوی نسب ظهر امروز در جریان سفر حمیدرضا دوست محمدی، سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان به شهرستان شاهرود و حضور در دفتر امام جمعه شهر بسطام اظهار کرد: همواره مدافع میراث فرهنگی می مانیم؛ چون مدافع میراث مملکتمان هستیم.

وی با بیان اینکه نظام ما بر پایه عدالت است و نباید اجازه داد، حس تبعیض در جامعه ایجاد شود و باید برای رفع آن تلاش کرد، افزود: گاهی تبعیض واقعی است؛ اما در بسیاری مواقع سوءتفاهم ایجاد می شود که با گفت وگو روشن خواهد شد.

امام جمعه بسطام همچنین از اهمیت مجموعه تاریخی امامزاده محمد (ع) و خواسته مردم نسبت به ثبت جهانی آن گفت و تقاضای عمل به وعده های مطرح شده را داشت.

علی باقری، بخشدار بسطام نیز با اشاره به صحبت استاندار سمنان مبنی بر ایجاد محور گردشگری در مسیر مجن، بسطام و ابر تقاضای ورود جدی سازمان متبوع برای تکمیل طرح های مطالعاتی و عملیاتی را داشت.

مدیریت شهری بسطام در انتظار ثبت چنارهای کهنسال شهردار شهر نمونه گردشگری بسطام نیز در این جلسه اظهار کرد: مدیریت شهری بسطام مصمم به ثبت چنارهای کهنسال و باارزش این شهر است و اقدامات اولیه را انجام داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی مجموعه تاریخی بسطام پیگیری شود

ثبت جهانی مجموعه تاریخی بسطام پیگیری شود