مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-04-23سياسي

شکست کودتای آمریکایی طبس از عنایات غیبی پروردگار بود


امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین گفت: شکست مفتضحانه طبس از عنایات غیبی پروردگار به ملت ایران بود و خداوند آمریکا را رسوا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی طی مطالبی که تحت عنوان پیام جمعه بیان کرد، گفت: دومین جمعه ماه مبارک رمضان است، ماهی که به برکت روزه داری اسباب تقرب به خداوند مهیا گشته است، روزه ضمن اینکه در سلامت جسم انسان تأثیرگذار است، روح روزه دار را تزکیه کرده و او را از گناه و معصیت دور می سازد.

وی افزود: به همین جهت است که در روایات آمده است روزه سپر از آتش جهنم است: ، همه باید با استفاده از فرصت ماه رمضان و با استغفار و توبه به درگاه خداوند متعال زمینه جلب رحمت الهی را فراهم آورند.

امام جمعه ورامین اضافه کرد: دهم ماه مبارک رمضان سالروز رحلت ام المومنین حضرت خدیجه کبری (س) است، بانویی که کنار پیامبر و همراه رسول الله (ص) بود و با ثروت و نفوذ خود از آن حضرت دفاع کرد، بانویی که درس ایثار و فداکاری را به مسلمانان تعلیم داد و اسلام برای همیشه مدیون اوست، باید متمکنین و ثروتمندان با اقتدای به آن بانوی بزرگوار از فقرا و محرومین دستگیری کرده و برای ترویج دین تلاش کنند.

محمودی گلپایگانی همچنین سالگرد ولادت امام مجتبی (ع) در نیمه ماه رمضان را نیز تبریک گفته و افزود: امیدوارم که از عنایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست کودتای آمریکایی طبس از عنایات غیبی پروردگار بود

شکست کودتای آمریکایی طبس از عنایات غیبی پروردگار بود