مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-04-23سياسي

ششم خرداد ماه اسامی نهایی داوطلبان انتخابات شوراها اعلام می شود


رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: ششم خرداد ماه اسامی نهایی داوطلبان انتخابات شوراها اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رئوفی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اهمیت پاسخ گویی به موقع به شایعات، عنوان کرد: پاسخگویی به موقع به شایعات توسط دستگاه های اجرایی که در حوزه های مختلف منتشر می شود می تواند آنها را بی اثر کند و از التهاب آفرینی در جامعه پیشگیری کند.

وی افزود: برای ایجاد شور انتخاباتی از همه ظرفیت ها اعم از رسانه ها، نخبگان، علما، فرهیختگان و معتمدین بهره گرفته خواهد شد و همه مسئولیت دارند در این زمینه فعال باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در خصوص آمار داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها و شهرها، تصریح کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهرها 917 نفر در 45 شهر استان اقدام به ثبت نام کرده اند که 96 نفر از ادامه حضور در این انتخابات انصراف دادند و 821 نفر باقی مانده اند که اسامی آنها به هیات های اجرایی و نظارت انتخابات ارسال شده است.

رئوفی در خصوص آمار قطعی ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها، خاطرنشان کرد: در انتخابات شورای اسلامی روستاها 8274 نفر ثبت نموده اند که 7587 نفر مرد و 687 نفر زن می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششم خرداد ماه اسامی نهایی داوطلبان انتخابات شوراها اعلام می شود

ششم خرداد ماه اسامی نهایی داوطلبان انتخابات شوراها اعلام می شود