مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-04-23سياسي

راه حل مشکلات مشارکت حداکثری در انتخابات است/ مردم به مقررات ستاد کرونا عمل کنند


امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات به معنای همبستگی ملت ایران است که می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی در پیام جمعه این هفته با اشاره به اینکه مهمترین نیاز جامعه ما در شرایط فعلی وحدت است، عنوان کرد: باید همه امکانات خود را برای رسیدن به این هدف مجهز کرد ، البته که پیروزی نهایی از آن خداوند است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان باید بیش از گذشته اتکال و اعتماد به خداوند افزایش پیدا کند تا پیروزی نصیب مسلمانان ایران شود.

تاکید بر رعایت اصول ستاد ملی و استانی مقابله با درمانی در حال مجاهدت هستند و بر ما لازم است که اصول و مقررات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا را رعایت کنیم.

شاهرخی گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی ،عدم حضور در اجتماعاتی که باعث می شود چرخه ویروس ادامه پیدا کند از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: بنابر اعلام مسوولان بهداشت تا حدود شش ماه دیگر اگر مقررات را رعایت کنیم با واکسنی که تزریق خواهد شد همه مردم واکسینه خواهند شد، بنابراین تا این مدت باید به مقررات عمل کنیم و کاری نکنیم که افرادی به واسطه این بیکاری از بین ما بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مشکلات مشارکت حداکثری در انتخابات است/ مردم به مقررات ستاد کرونا عمل کنند

راه حل مشکلات مشارکت حداکثری در انتخابات است/ مردم به مقررات ستاد کرونا عمل کنند