مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 19:452021-04-23پزشكي

خدمات مرحوم «دکتر رضایی» در مبارزه با کرونا ستودنی است


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: مرحوم «دکتر شاهرخ رضایی» از زمان شیوع کرونا تاکنون خدمات ارزنده ای را در حوزه پیشگیری و مبارزه با کرونا در شهرستان داشتند که ستودنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس شیوع ویروس کرونا بر ارکان کسب و کار تاثیر گذاشته و در این راستا پزشکان و مبارزه با این بیماری محسوب می شوند.

کادر درمان و پزشکی با همه توان و ظرفیت خود به میدان آمده و با از خودگذشتگی و ایثار در مبارزه و پیشگیری بیماری کرونا نقش مهم و اساسی ایفا نمودند.

فرهاد بدیعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهار کرد: مرحوم دکتر شاهرخ رضایی بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حوزه درمانی و پزشکی داشته و حدود سه سال بود که در گنبدکاووس فعالیت می کرد.

وی تصریح کرد: وی از همکاران زحمتکش و ارزشمند شبکه بهداشت و درمان بوده و به عنوان رییس بیمارستان طالقانی در درمان بیماران خدمات ارزنده ای داشتند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: مرحوم دکتر رضایی مسوول نظارت درمان شبکه بهداشت شهرستان بوده و با توجه به اینکه بیمارستان طالقانی گنبدکاووس بیمارستان تخصصی کودکان است وی در درمان کودکان مبتلا به بیماری کرونا تلاش شبانه روزی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مرحوم «دکتر رضایی» در مبارزه با کرونا ستودنی است

خدمات مرحوم «دکتر رضایی» در مبارزه با کرونا ستودنی است