مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 20:202021-04-23ورزشي

ورود دادستان برای احیای کارخانه قند ورامین/ راه اندازی و تولید تا یک ماه دیگر


دادستان عمومی و انقلاب ورامین از ورود دادستانی به منظور احیای کارخانه قند ورامین خبر داد و گفت: مالک متعهد شده تا حداکثر یک ماه دیگر نسبت به تولید در این کارخانه اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، علیرضا شمس دادستان عمومی و انقلاب ورامین در خصوص اقدامات دستگاه قضایی در جریان احیای کارخانه قند ورامین اظهار کرد: در سال 82 کارخانه قند ورامین با قدمت 100 سال که حدود 23 هکتار اعم از خانه های سازمانی، مدرسه، زورخانه ، سالن های ورزشی، زمین فوتبال و موارد دیگر بوده است، در راستای اصل 44 قانون اساسی به ثمن بخس واگذار شد.

وی با بیان اینکه ساختمان اصلی این کارخانه در آثار میراث فرهنگی ثبت شده است، گفت: در ابتدای واگذاری، انگیزه ای برای راه اندازی این کارخانه وجود نداشت؛ در حالی که بر اساس بند 14 قرارداد واگذاری، تولید نباید در این کارخانه توقف پیدا می کرد.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین ادامه داد: در نهایت این کارخانه تعطیل شد و شخصی که این کارخانه به او واگذار شده بود، به دنبال تفکیک و تغییر کاربری اراضی این کارخانه بودند و در راستای مخروبه و متروکه کردن این کارخانه حرکت می کردند.

شمس در ادامه عنوان کرد: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه برای حمایت از چرخه تولید، دادستانی نسبت به موضوع ورود کرد و بررسی ها در خصوص این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستان برای احیای کارخانه قند ورامین/ راه اندازی و تولید تا یک ماه دیگر

ورود دادستان برای احیای کارخانه قند ورامین/ راه اندازی و تولید تا یک ماه دیگر