مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 20:252021-04-23پزشكي

نمی توان روی درمان کرونا حساب کرد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه روی درمان کرونا نمی توان حساب کرد، گفت: درمان های کرونا اختصاصی نیستند و اثربخشی صددرصدی ندارند و بنابراین باید روی واکسیناسیون و فاصله گذاری اجتماعی کار شود.

- ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه روی درمان کرونا نمی توان حساب کرد، گفت: درمان های کرونا اختصاصی نیستند و اثربخشی صددرصدی ندارند و بنابراین باید روی واکسیناسیون و فاصله گذاری اجتماعی کار شود.

دکتر فرهاد سلطانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: انتهای داستان کرونا مشخص نیست؛ هر چند وقت یک بار واریانت های مختلفی از ویروس کرونا پیدا می شود مانند واریانت انگلیسی و واریانت برزیلی و ممکن است دوباره یک واریانت جدید پیدا شود و بیماری زایی ایجاد کند.

وی بیان کرد: اصل رعایت و پیشگیری، مهم تر از درمان است؛ در شرایط فعلی رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از اجتماعات در پیشگیری از بیماری مهم است و تا زمانی که تجمعات وجود دارد، این بیماری دست از سر ما برنمی دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دو موضوع در کنترل بیماری مهم است؛ یکی فاصله گذاری اجتماعی و دیگری واکسیناسیون و تا زمانی که همه واکسینه شوند، اگر فاصله گذاری اجتماعی کاملا رعایت شود می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان روی درمان کرونا حساب کرد

نمی توان روی درمان کرونا حساب کرد