مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 02:152021-04-23سياسي

راه اندازی کارگاه و ایجاد اشتغال مددجوی ایلامی برای زنان روستایی


بانوی مددجوی ایلامی توانسته با راه اندازی کارگاه جوراب بافی ضمن ایجاد اشتغال برای زنان روستایی، محصول تولیدی آن را در طرح های متنوع به اکثر شهرهای کشور صادر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در هر نقطه از این سرزمین پهناور زنان هم دوش مردان مشغول به کار هستند و برای اقتصاد خود و زنان موفق و کارآفرین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی است که با ایجاد و خلق کارگاه تولیدی جوراب بافی توانسته برای زنان روستایی ایجاد شغل کند.

دغدغه اشتغال زنان روستایی زینب فرهودی کارآفرین خوش ذوق ایلامی در گفت وگو با خبرگزاری فارس گفت: در سال 1393 به فکر کاری بودم که بتوانم با استفاده از آن حضور زنان را در اجتماع به عنوان شاغل معرفی کنم؛ وقتی به صورت سنتی زنان را در کوچه و درب منازل مشغول ریسندگی دیدم به این فکر افتادم تا کارگاهی را راه اندازی کنم.

وی افزود: زنان روستایی توانایی انجام کارهای مختلف را دارند، با به کارگیری چند نفر در این کارگاه اشتغال ایجاد کردم و در تلاشم که با گسترش کارگاه بتوانم تعداد بیشتری از زنان و سرپرستان خانوارها را در اینجا مشغول به کار کنم.

این کارآفرین ادامه داد: با همکاری سازمان ها در چند سال گذشته توانستیم در نمایشگاه های مختلف در تهران شرکت و محصولات خود را به نمایش بگذاریم که با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگاه و ایجاد اشتغال مددجوی ایلامی برای زنان روستایی

راه اندازی کارگاه و ایجاد اشتغال مددجوی ایلامی برای زنان روستایی