مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 02:402021-04-23اقتصادي

افزایش 14 درصدی مصرف آب در استان یزد


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از افزایش 14 درصدی میزان مصرف آب در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان یزد خبر داد .

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از افزایش 14 درصدی میزان مصرف آب در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان یزد خبر داد .

اصغر ریاضتی در نشست با فرماندار مهریز ضمن اشاره به ضرورت بحث مدیریت مصرف، گفت: برای مقابله با مشکل کم آبی و افزایش فرهنگ مدیریت مصرف، لازم است فرمانداری، شهرداری و دیگر ادارات همکاری و هماهنگی لازم را با این شرکت داشته باشند.

وی اظهار کرد: با توجه به تعداد زیاد روستاهای تحت تاثیر خشکسالی در این شهرستان، نیازمند همکاری دستگاه های شهرستان در راستای تامین تانکرهای آب رسان ثابت و سیار هستیم.

ریاضتی با اشاره به اهمیت استفاده از لوازم کاهنده مصرف و تاثیر آن در بحث مدیریت مصرف، خاطرنشان کرد: ضروری است تا قبل از فرا رسیدن فصل تابستان،تمامی ادارات به لوازم کاهنده از قبیل پرلاتور و سایبان کولر مجهز شوند.

وی وجود انشعابات غیرمجاز در سطح شهرستان و هدررفت آب به دلیل شکستگی شبکه آبرسانی به دنبال فعالیت پیمانکاران گاز را از مشکلات این شهرستان عنوان کرد که باید اقدامات لازم در راستای رفع آن صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14 درصدی مصرف آب در استان یزد

افزایش 14 درصدی مصرف آب در استان یزد