مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-04-23اقتصادي

مدرسه سه کلاسه خیری در شوگه خاش ساخته شد


رییس شورای اسلامی روستای شوگه خاش سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش های صورت گرفته و پیگیری های مستمر و با حمایت های ارزشمند خیران و بخشدار مرکزی و فرمانداری خاش و شرکت راه آهن قرارگاه خاتم در حدود دو ماه مدرسه سه کلاسه در این روستا ساخته شد.

- محمدامین میربلوچزهی در گفت و گو با ایسنا افزود: این مدرسه سه کلاسه مطابق استانداردهای سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و با کیفیت بالایی ایجاد و هم اینک جهت فراگیری علم دانش آموزان روستا مورد استفاده قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: برای ساخت و تجهیز این فضای آموزشی افزون بر سه میلیارد ریال از سوی خیران هزینه شده و برای ساخت دیوار و آبخوری و سرویس های بهداشتی و تامین آب و برق و تجهیزات گسترده تر آموزشی و سرمایشی و گرمایشی احتیاج به مساعدت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس داریم.

میربلوچزهی ادامه داد: از اقدامات مهم شورای روستای شوگه در سالهای اخیر پیگیری و اهدای چند تانکر ذخیره آب از سوی هلال احمر و خیران و توزیع چند نوبت سبد معیشتی و آموزشی و آب معدنی بوده که خوشحال هستیم در شرایط دشوار توانسته ایم در کنار مردم باشیم.

رییس شورای اسلامی شوگه خاش اظهار داشت: پیگیری طرح هادی روستا از دیگر برنامه های مهم بوده که الحمدلله با حمایت های ارزشمند فرمانداری، دادستان شهرستان، بخشدار مرکزی و همکاری های مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه سه کلاسه خیری در شوگه خاش ساخته شد

مدرسه سه کلاسه خیری در شوگه خاش ساخته شد