مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-04-23دانش

دانشگاه سوره در دوره دکتری ارتباطات دانشجو می پذیرد


رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره از پذیرش دانشجو در مقطع دکتری، برای نیم سال اول تحصیلی 1400 خبرداد و گفت: این دانشگاه نخستین دانشگاه غیر انتفاعی است که در مقطع دکتری ارتباطات، - رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره از پذیرش دانشجو در مقطع دکتری، برای نیم سال اول تحصیلی 1400 خبرداد و گفت: این دانشگاه نخستین دانشگاه غیر انتفاعی است که در مقطع دکتری ارتباطات، دانشجو می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف خجیر، رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه، با بیان این که دانشگاه سوره توانست از شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز قطعی برگزاری دوره دکترای ارتباطات را اخذ کند، گفت: خوشبختانه با پیگیری هشت ماهه دانشگاه سوره برای برگزاری دوره دکتری رشته ارتباطات ، این مجوز از سوی وزارت علوم تصویب و برای اجرا به سازمان سنجش داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه سوره، خجیر خاطرنشان کرد:در این راستا، دانشگاه سوره برای نیم سال نخست 1401_1400 ( مهرماه 1400) طبق دستور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به پذیرش شش دانشجو در این رشته می پردازد.

رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره در رابطه با نحوه مصاحبه علمی جهت پذیرش نهایی دانشجو، گفت: فرایند مصاحبه علمی برای پذیرش نهایی دانشجو از بین سه برابر ظرفیت متعاقباً در سایت سنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه سوره در دوره دکتری ارتباطات دانشجو می پذیرد

دانشگاه سوره در دوره دکتری ارتباطات دانشجو می پذیرد