مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-04-23بين الملل

دیپلمات آمریکایی: تا ایران به برجام بازنگردد، تحریم ها برداشته نمی شود


نماینده ویژه سابق آمریکا در ائتلاف ضد داعش و مشاور سابق شورای امنیت ملی این کشور تأکید کرد تازمانی که ایران به تعهدات برجامی بازنگردد، فشارهای تحریمی آمریکا علیه تهران برداشته نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برت مک گورک  نماینده ویژه سابق آمریکا در ائتلاف آمریکایی ضد داعش و مشاور ویژه سابق آمریکا در شورای امنیت ملی آمریکا روز گذشته (جمعه) در جمع رهبران یهودی آمریکا با تکرار مواضع دولت بایدن در قبال جمهوری اسلامی تأکید کرد تا زمانی که ایران به تعهداتش ذیل برجام بازنگردد، تحریم ها برجای خود باقی خواهد ماند.

روزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل گزارش کرد، مک گورک در خصوص روند بازگشت آمریکا به برجام گفت: تا زمانی که به جایی نرسیم و تعهدات محکمی نداشته باشیم؛ روشن است تازمانی که برنامه هسته ای ایران محدود نشود، جنبه های مسئله ساز (برنامه هسته ای ایران) معکوس نشود و مجدداً به مسیر اصلی بازنگردد، ما هیچ گونه فشاری را برنخواهیم داشت .

مک گورک در خصوص فرایند مذاکرات کمیسیون مشترک برجام برای احیای توافق هسته ای ایران گفت: راه بسیار طولانی در پیش داریم و این فرایندی پیچیده است اما قرار نیست ایالات متحده صرفاً برای ادامه روند کار، از قبل هزینه ای پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات آمریکایی: تا ایران به برجام بازنگردد، تحریم ها برداشته نمی شود

دیپلمات آمریکایی: تا ایران به برجام بازنگردد، تحریم ها برداشته نمی شود