مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-04-23ورزشي

ورود دادستانی به مشکلات کارخانه قند ورامین


دادستان عمومی و انقلاب ورامین از ورود دادستانی به منظور احیا کارخانه قند ورامین خبر داد و گفت: مالک متعهد شده تا حداکثر یک ماه دیگر نسبت به تولید در این کارخانه اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا شمس، در خصوص اقدامات دستگاه قضایی در جریان احیا کارخانه قند ورامین عنوان کرد: در سال 82 کارخانه قند ورامین با قدمت 100 سال که حدود 23 هکتار اعم از خانه های سازمانی، مدرسه، زورخانه، سالن های ورزشی، زمین فوتبال و…، بوده است، در راستای اصل 44 قانون اساسی به ثمن بخس واگذار شد.

وی با بیان اینکه ساختمان اصلی این کارخانه در آثار میراث فرهنگی ثبت شده است، گفت: در ابتدای واگذاری، انگیزه ای برای راه اندازی این کارخانه وجود نداشت؛ در حالی که بر اساس بند 14 قرارداد واگذاری، تولید نباید در این کارخانه توقف پیدا می کرد.

شمس اظهار کرد: در نهایت این کارخانه تعطیل شد و شخصی که این کارخانه به او واگذار شده بود، به دنبال تفکیک و تغییر کاربری اراضی این کارخانه بودند و در جهت مخروبه و متروکه کردن این کارخانه حرکت می کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در جهت حمایت از چرخه تولید، دادستانی نسبت به موضوع ورود کرد و بررسی ها در خصوص این موضوع آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستانی به مشکلات کارخانه قند ورامین

ورود دادستانی به مشکلات کارخانه قند ورامین