مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-04-24پزشكي

شرایط بحرانی کرونا در کشور / موارد ابتلا برای بار دوم و سوم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید عمادی، درباره تفاوت علائم کرونا و آلرژی بهاره، اظهار داشت: علائم بیماری کرونا تغییری نکرده است بلکه شیوع کرونای انگلیسی موجب شدت علائم و بد حالی بیماران شده است، - رییس بخش عفونی بیمارستان امام (ره)، با تاکید بر اینکه شرایط کرونایی کشور واقعا بحرانی است، گفت: افرادی داشتیم که برای بار دوم و سوم درگیر این بیماری شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید عمادی، درباره تفاوت علائم کرونا و آلرژی بهاره، اظهار داشت: علائم بیماری کرونا تغییری نکرده است بلکه شیوع کرونای انگلیسی موجب شدت علائم و بد حالی بیماران شده است، اما به راحتی می توان علائم آن را با حساسیت های فصلی تشخیص داد.

این متخصص بیماری های عفونی افزود: حساسیت های فصلی با آبریزش بینی، عطسه و سرفه همراه است، اما بیماری کرونا با بدن درد شدید، لرز و کوفتگی و خستگی همراه است.

همچنین اگر حس بویایی و چشایی از دست برود قطعاً کرونا است.

در کل ممکن است در ابتدا کرونا با علائمی شبیه حساسیت بروز کند، اما محدود به آن علائم نمی شود و علائم بعدی نیز در بیمار ایجاد می شود.

عمادی با توجه به شرایط کشور در پیک چهارم کرونا، گفت: تعداد مراجعه کنندگان بسیار بالا است و شرایط واقعاً بحرانی است به طوری که ما افرادی را که تا قبل از عید ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بحرانی کرونا در کشور / موارد ابتلا برای بار دوم و سوم

شرایط بحرانی کرونا در کشور / موارد ابتلا برای بار دوم و سوم