مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-04-24سياسي

رشت الکتریک، ایران پوشش و ارج در حال بازگشت به مدار تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سال پیش در سال 83 دو کارخانه بزرگ کشور به نام صنایع پوشش ایران و رشت الکتریک که در استان گیلان قرار داشتند در فهرست واگذاری قرار گرفتند که این روزها از آن کارخانه بزرگ، - واگذاری های اشتباه و غلط مربوط به سال های اخیر نیست بلکه این ویروس منحوس سال هاست در اقتصاد ایران ریشه دوانده و آسیب هایی را وارد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سال پیش در سال 83 دو کارخانه بزرگ کشور به نام صنایع پوشش ایران و رشت الکتریک که در استان گیلان قرار داشتند در فهرست واگذاری قرار گرفتند که این روزها از آن کارخانه بزرگ، دو زمین مخروبه و متروکه باقی مانده است.

بهمن سال گذشته حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه در جریان سفر به رشت از دو کارخانه های متروکه صنایع پوشش ایران و رشت الکتریک بازدید کرد.

در جریان این بازدید کارگران صنایع پوشش ایران که در بخشی از کارخانه فعالیت می کردند با او گفت وگو و وضعیت کارخانه را تشریح کردند.

در آن زمان رییس قوه قضاییه از وضعیت این دو کارخانه انتقاد کرد و گفت: با خصوصی سازی مخالف نیستیم اما اتفاقی که در مورد دو کارخانه بزرگ صنایع پوشش ایران و رشت الکتریک افتاده ویران کردن سرمایه مردم است و قوه قضاییه در این زمینه کوتاه نمی آید و پیگیری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت الکتریک، ایران پوشش و ارج در حال بازگشت به مدار تولید

رشت الکتریک، ایران پوشش و ارج در حال بازگشت به مدار تولید