مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-04-24سياسي

رونمایی اسناد «تاریخ انتخابات در همدان» همزمان با انتخابات 1400


مدیر کل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب از رونمایی اسناد «تاریخ انتخابات در همدان» همزمان با انتخابات 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، میثاق گودرزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، گزیده ای از اسناد تاریخ برگزاری انتخابات  در استان همدان رونمایی و منتشر خواهد شد.

وی افزود: اسناد قابل توجهی از برگزاری انتخابات در دوره های مختلف قبل و بعد از انقلاب در این مرکز نگهداری می شود که بیانگر حضور مستمر مردم استان و میزان مشارکت آنان در دوره های مختلف انتخاباتی است.

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور اضافه کرد: نمونه برگه های رای، صورتجلسه شمارش آرا، اطلاعیه های عمومی، بیانیه ها و اعلان های حمایت سیاسی و صنفی از کاندیداها، نمونه پوسترهای تبلیغاتی و موضوعات امنیتی و حفاظتی در برگزاری انتخابات سالم و امن از جمله این اسناد است.

به گفته وی در این مجموعه گوشه ای از رویدادهای مربوط به انتخابات مجلس شورای ملی، مجلس سنا، انجمن های شهر و روستا، رفراندوم جمهوری اسلامی ایران، ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی ، ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی شهر و روستا منتشر و بازگو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی اسناد «تاریخ انتخابات در همدان» همزمان با انتخابات 1400

رونمایی اسناد «تاریخ انتخابات در همدان» همزمان با انتخابات 1400