مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-04-24پزشكي

شیب صعودی کرونا با کم توجهی و ساده انگاری کاهش نمی یابد


سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه وضعیت کرونایی استان دارای ثبات اما شیب صعودی است، گفت: با وضعیت کنونی کم توجهی به پروتکل ها، - بیماری کاهش نمی یابد.

قاسم اویس در گفتگو با خبنرگار مهر با باین اینکه متأسفانه آن گونه که انتظار می رفت میزان بستری ها و بیماران سرپایی کرونایی در استان کاهش نیافته است، افزود: هرچند در وضعیت باثباتی به سر می بریم اما انتظار داشتیم به سمت کاهش شدن پیش رویم.

وی با اظهار اینکه در وضعیت با ثبات به سمت بالا از نظر بیماری افزود: باید رعایت پروتکل های بهداشت به 90 تا 95 درصد برسد و مردم، واحدهای صنفی و ادارات باید به این مسئله توجه کنند.

وی با انتقاد از پایین بودن استفاده ماسک، میزان استفاده از ماسک را زیر 70 درصد ذکر کرد و گفت: همچنین برخی مشاغل گروه دو تا چهار که باید تعطیل باشند، همچنان نیمه باز فعالیت می کنند.

اویس با عنوان از مجموع شهرستان های استان 19 شهرستان قرمز و نارنجی هستند، یادآور شد: همچنین میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان زیر 60 درصد است و فاصله گذاری در بسیاری از مراکز تجمعی رعایت نمی شود.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید براینکه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم، درباره واکسن کرونا گفت: قرار است در استان به شکل داوطلبانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب صعودی کرونا با کم توجهی و ساده انگاری کاهش نمی یابد

شیب صعودی کرونا با کم توجهی و ساده انگاری کاهش نمی یابد