مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-04-24دانش

آیین نامه ایجاد کارگروه توسعه ورزش اساتید و کارکنان تصویب شد


مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: آیین نامه تشکیل کارگروه ورزش اعضای هیأت علمی و غیرهیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، - پژوهشی، فناوری به تصویب وزیر علوم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، محمد حسین علیزاده در خصوص هدف از تصویب آیین نامه مورد اشاره گفت: این آیین نامه به منظور ایجاد شرایط مناسب و هماهنگی فعالیت های ورزشی، تعمیم ورزش های همگانی و برنامه ریزی مسابقات ورزشی در راستای افزایش کارایی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی شاغل در دانشگاه ها تصویب و ابلاغ شد.

وی تاکید کرد: با تشکیل کارگروه توسعه ورزش اعضای هیأت علمی و کارکنان در دانشگاه ها، اهداف مختلفی همچون.

تربیت و تقویت جسمی، روحی و روانی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی مؤسسه از طریق فعالیت های ورزشی جسمانی، ارتقای سطح سلامت و تندرستی به منظور افزایش کارایی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی و ارتقای سطح کیفیت زندگی و افزایش نشاط و شادابی در محیط های دانشگاهی پیگیری خواهد شد.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، ارتقای فرهنگ پرداختن به ورزش در اقشار مختلف دانشگاهی و حوزه ستاد وزارت، ایجاد انگیزه در واحدهای مختلف دانشگاهی و ستادی به منظور تلاش بیشتر جهت تحقق اهداف و برنامه های تربیت بدنی، ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه ایجاد کارگروه توسعه ورزش اساتید و کارکنان تصویب شد

آیین نامه ایجاد کارگروه توسعه ورزش اساتید و کارکنان تصویب شد