مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-04-24پزشكي

انجام 50 هزار ماموریت اورژانسی در همدان


مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از انجام 50 هزار ماموریت توسط این مجموعه طی سال گذشته در همدان خبر داد.

- عباس اولیاسمیع در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از انجام 50 هزار ماموریت اورژانسی طی سال گذشته در همدان خبر داد و اظهار کرد: در این مدت تعداد  ماموریت شهری و جاده ای 44 هزار و 825 مورد بوده است.

وی با اشاره به 34 هزار و 984 مورد ماموریت شهری و 9 هزار و 841 مورد ماموریت جاده ای گفت: 22 پایگاه شهری و 37 پایگاه جاده ای در  مجموع 59 پایگاه  115 در سطح استان فعال است.

مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه به طور متوسط هر پایگاه 2 ماموریت در روز انجام داده است عنوان کرد: متوسط ماموریت در پر تعدادترین ماموریت 10 ماموریت در روز، توسط پایگاه یک شهری همدان با دو کد عملیاتی بوده است.

وی با اشاره به اینکه متوسط ماموریت در کم تعدادترین ماموریت دو ماموریت در ماه توسط پایگاه جاده ای سد کلان ملایر ثبت شده است افزود: متوسط ماموریت پایگاه هوایی 115 در هفته دو ماموریت بوده است.

اولیاسمیع در پایان سخنانش بیان کرد: متوسط انجام ماموریت در پایگاه شهری 115 پنج ماموریت در روز و در پایگاه جاده ای یک ماموریت در روز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 50 هزار ماموریت اورژانسی در همدان

انجام 50 هزار ماموریت اورژانسی در همدان