مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-04-24اقتصادي

شناسایی یک میلیون 100 هزار مترمربع تغییرکاربری غیرمجاز در شیراز


مدیر جهاد کشاورزی شیراز از شناسایی و توقف عملیات تغییر کاربری های غیرمجاز در بیش از یک میلیون و صد هزار متر مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

- ذبیح الله سیروسی شنبه 4 اردیبهشت در جمع خبرنگاران بیان کرد: با اقدامات به موقع یگان حفاظت امور اراضی این مدیریت در مدت مذکور بیش از 70 مورد تخلف شناسایی و از ادامه کار آنها جلوگیری شده است.

او عنوان کرد: با تشدید نظارت های میدانی از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال و ادامه این روند تا به امروز این تخلفات که عمدتا شامل دپو مصالح ساختمانی، دیوارکشی، محوطه سازی، احداث بنا و استخر در اراضی کشاورزی بوده است شناسایی، صورتجلسه و با هماهنگی نیروهای انتظامی توقف عملیات شد.

سیروسی اظهار کرد: به منظور اجرای تبصره 1 و 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی با هماهنگی مقام قضایی ضمن اخذ تعهد از مالکین مبنی بر توقف عملیات، ادوات تغییر کاربری موجود در محل تخلفات نیز توقیف شده است.

به گفته او، در موارد شناسایی شده برخی موارد ویژه از تخلفات وسیع تغییر کاربری غیرمجاز از نوع زمین خواری با تفکیک اراضی کشاورزی نیز وجود دارد که این تخلفات اغلب در منطقه دهنو قلندری و مورسوسنی منطقه ارژن، کدنج و خان خمیس منطقه سیاخ دارنگون، کودیان و آبپرده، گویم و دوکوهک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی یک میلیون 100 هزار مترمربع تغییرکاربری غیرمجاز در شیراز

شناسایی یک میلیون 100 هزار مترمربع تغییرکاربری غیرمجاز در شیراز