مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-04-24سياسي

روایت رییس انستیتو «پاستور» از درس های «کرونا» در «ماه ماه»


رییس انستیتو پاستور ایران شب گذشته جمعه سوم اردیبهشت ماه مصادف با دهم ماه مبارک رمضان در برنامه «ماهِ ماه» حضور یافت و از تولید واکسن مشترک با کوبا در ایران خبر داد.

- رییس انستیتو پاستور ایران شب گذشته جمعه سوم اردیبهشت ماه مصادف با دهم ماه مبارک رمضان در برنامه ماهِ ماه حضور یافت و از تولید واکسن مشترک با کوبا در ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، گفت: برند انستیتو پاستور یک برند صد ساله است و امسال وارد قرن دوم می شود، در پایان سال 98 کشور درگیر معضل بزرگی شد که تمام دانش بشری در مقابل آن ناچیز است.

اولین گلوگاه کنترل بیماری انجام تشخیص بیماری بود که به عهده ما گذاشته شد و انستیتو پاستور توانست طراحی روش های تشخیص و شبکه مولکولی در کل کشور را راه اندازی کند و وارد فازی شدیم که توانستیم کیت های آزمایشگاهی تامین کنیم و وارد تولید کیت های داخلی شویم.

سال ها است کودکان را با واکسن ایرانی واکسینه می کنیم رییس انستیتو پاستور ایران در پاسخ به پرسش مجری برنامه که چرا کشور ما در زمینه تولید واکسن کرونا نسبت به کشورهای دیگر عقب است، گفت: کشور ما در زمینه تولید واکسن دارای پیشینه بسیار قوی است.

در خاورمیانه اولین کشوری بودیم که اقدام به ساخت واکسن کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رییس انستیتو «پاستور» از درس های «کرونا» در «ماه ماه»

روایت رییس انستیتو «پاستور» از درس های «کرونا» در «ماه ماه»