مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-04-24بين الملل

عطوان: مرحله جدید، واکنش مستقیم در عمق فلسطین اشغالی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم با اشاره به واکنش قوی سوریه به حمله صهیونیست ها نوشت: - یکی از تحلیلگران برجسته جهان عرب با اشاره به موشک سوری که به عمق اراضی اشغالی اصابت کرده است از آن به مثابه پایان صبر راهبردی و شروع مرحله جدیدی که واکنش مستقیم در عمق فلسطین اشغالی است، نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم با اشاره به واکنش قوی سوریه به حمله صهیونیست ها نوشت: سوریه در حال به دست آوردن عافیت خود است و مرحله کظم غیظ به نهایت خود رسیده است و موشک دیمونا سوری عنوان بارز مرحله آتی است.

به شما بشارت می دهیم که قدرت بازدارندگی اسراییل خورده شده و گنبد آهنین ناتوان است.

وی می نویسد: اینکه موشک دیمونا به اطراف نیروگاه دیمونا اسراییل برسد و گنبد آهنین در رهگیری آن ناکام بماند صرف نظر از اینکه زمین به هوا یا زمین به زمین بوده باشد به مفهوم این است که قدرت بازدارندگی اسراییل خورده شده است و نوعی حالت رعب بر محافل نظامی و شهرک نشینان اسراییلی سایه افکنده است که افزایش هم خواهد یافت.

عطوان تاکید کرد: نظریه معروف و طلایی وجود دارد که می گوید که اگر می خواهی که واکنش رسمی اسراییلی را ببینی باید رسانه های اسرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطوان: مرحله جدید، واکنش مستقیم در عمق فلسطین اشغالی است

عطوان: مرحله جدید، واکنش مستقیم در عمق فلسطین اشغالی است