مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-24اجتماعي

استفاده بیش از 3 ساعت از فضای مجازی دانش آموزان را خشن می کند


 رییس مرکز مشاوره آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: زمانی که دانش آموزان بیش از 3ساعت درگیر فضای مجازی می شوند، میزان افسردگی و اضطراب آنها افزایش می یابد و مخصوصا خشم بسیار بالایی را نشان می دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی  رییس مرکز مشاوره آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: زمانی که دانش آموزان بیش از 3ساعت درگیر فضای مجازی می شوند، میزان افسردگی و اضطراب آنها افزایش می یابد و مخصوصا خشم بسیار بالایی را نشان می دهند.

سید حسن تهامی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: براساس پژوهشی که اخیرا انجام داده ایم، زمانی که دانش آموزان بیش از 3 ساعت درگیر فضای مجازی می شوند، میزان افسردگی و اضطراب این دانش آموزان بالا می رود، مخصوصا خشم بسیار بالایی را نشان می دهند.

همچنین دانش آموزانی که میزان قدم زدن، فعالیت های مذهبی، مطالعه غیر درسی و میزان فعالیت های ورزشی شان بیشتر از 3 ساعت و بین 3 تا 3 و نیم ساعت است، کمترین میزان افسردگی، اضطراب و خشم را نشان می دهند.

وی ادامه داد: درحال حاضر از میان این فعالیت ها، فقط فعالیت های مذهبی و مطالعه غیر درسی را در بین دانش آموزان داریم؛ بنابراین انتظار می رود که جامعه ما افسردگی، اضطراب و خشم بالاتری را نسبت به سال گذشته نشان بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بیش از 3 ساعت از فضای مجازی دانش آموزان را خشن می کند

استفاده بیش از 3 ساعت از فضای مجازی دانش آموزان را خشن می کند